Agaric storitve

Postanite del sveta najboljših zgodb

O podjetju

Popoln izbor poslovnih daril

Vodilni ponudnik poslovnih in promocijskih daril, kjer beseda nemogoče ne obstaja.

V podjetju Agaric se s promocijskimi in poslovnimi darili ukvarjamo že več kot 30 let in v tem času smo prepričali mnoga domača in tuja podjetja, da obvladamo umetnost in zakonitosti obdarovanja. Z vami bomo prisotni od ustvarjanja zanimive, drugačne in edinstvene ideje do usklajevanja podrobnosti ter seveda skladiščenja in distribucije.

Preberi več
img

100

Zadovoljnih strank

1.000

Izvedenih dogodkov

10.000

Izvedenih projektov

100.000

Prodanih artiklov

V najboljši družbi

Zaupajo nam mali in veliki

Si želite sodelovanja z nami?

Kontaktirajte nas na katerega od spodaj navedenih kontaktov, pridite na kavo in klepet ali pa stik z nami navežite preko spletnega obrazca.

Telefon

+386 (0)2 621 04 12

Elektronska pošta

info@agaric.si

Naslov

Tržaška cesta 23, 2000 Maribor, Slovenija

Pošljite povpraševanje

Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Katalogi poslovnih daril

Poglejte naš pester izbor poslovnih in promocijskih daril

Zadnje novice

Vedno sveži in na tekočem

Poletje je skoraj tu! Oborožite se z izvirnimi promocijskimi izdelki
 

Poletje je skoraj tu! Oborožite se z izvirnimi promocijskimi izdelki

Tudi v toplejših dneh lahko podjetja in organizacije izkoristite priložnost in z domiselnimi promocijskimi izdelki izstopate. Z njimi boste povečali prepoznavnost vaše blagovne znamke in hkrati razveselili svoje zaposlene, stranke in poslovne partnerje.

Preberi več
Vse, kar potrebujete za sproščene spomladanske pohode
 

Vse, kar potrebujete za sproščene spomladanske pohode

Opremljanje s praktično, udobno in funkcionalno opremo lahko navaden pohod spremeni v nepozabno pustolovščino. S pravo izbiro opreme se lahko tudi najbolj začetni pohodnik počuti samozavestnega in pripravljenega na pohod po raznolikih poteh.

Preberi več
Psihologija barv v grafičnem oblikovanju
 

Psihologija barv v grafičnem oblikovanju

Ko ustvarjate novo grafično podobo ali marketinško kampanjo, bodite pozorni, da bo barvna shema uporabnike nagovarjala k temu, kar želite doseči. Vsako področje in industrija ima svoje barvne norme. Te so se razvile glede na psihološka pričakovanja uporabnikov.

Preberi več